Tullgarn och white party

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags kväll var jag på årsstämma 18.30-19.30 här i vår bostadsrättsförening. 

I onsdags efter jobbet gick jag och åtta kollegor till Restaurang Tullgarn som har uteservering vid ån. Vi åt trerättersmiddag. Jag åt toast Skagen, moules frites och rabarberpaj. Cyklade hem vid 19.30. 

I torsdags jobbade jag bara. 

I fredags var Hanna hemma när jag kom hem. Hon hade samling för match 17.45 på IP. Jag gick dit och kollade på den 18.45-20.15. Kvartsfinal i DM som de vann. Hanna åkte sen till norra årsta där Nellys lag hade lagfest. Vid 20.45 cyklade jag in till stan och mötte upp Åsa vid soultrain, där temat var white party. Vi stannade där till 23.30, cyklade sedan hem. 

Igår åkte jag till Bälinge för att dela ut medlemsbrev till 550 villor. Promenerade runt i soligt väder i nästan tre timmar. Köpte med mig thaimat hem. Lite senare åkte jag och tankade och köpte uteblommor på Ica Maxi. När jag kom hem gick jag över till Susanne och drack lite bubbel ute i kvällssolen. Åter hemma vid kl 21 igen. Då planterade jag blommorna i krukor ute på altanen. 

Idag har jag städat, dammsugit, fixat med disk och tvätt. Jag har storhandlat på Ica. När jag kom hem stod det en mors dag-blomma på altanen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0