1 maj

I måndags var vi lediga. Hanna gick till IP och kollade på match kl 13. Hon och Bodil kom hit sen och åt lunch. Nelly fick skjuts hit av Dennis på eftermiddagen. Hanna och Bodil kunde då få skjuts av honom till Gränby. Jag åkte till Ica och storhandlade. På vägen hem hämtade jag tjejerna och Emma på Gränby kl 18. Skjutsade hem Emma och Bodil. 

I tisdags var Hanna på träning när jag kom hem. Hon kom hem strax efter 18. Nelly fick skjuts av kompis till träning i lindbacken. Jag hämtade dem 21.30 och vi skjutsade hem Astrid och Fanny. 

I onsdags var barnen hemma när jag kom hem. Hanna hade match på IP 19.30. Det blev vinst. 

I torsdags var hanna på 09-träning på Johannesbäck när jag kom hem. Hon kom hem strax före 19. Jag skjutsade Nelly, Hedvig och Astrid till träning i lindbacken kl 20. Hon fick skjuts hem av kompis. 

I fredags åkte Nelly till farmor med Dennis. Hanna var på stan med kompis. Hon kom hem strax efter mig. Susanne kom över på lite bubbel och tilltugg. Linda kom också förbi en sväng. De gick hem 21.30. 

Igår städade vi på förmiddagen. Hanna dammsög. Efter lunch åkte vi till Eko och shoppade lite godis. När vi kom hem gick jag till Årsta centrum och hämtade ut paket. Sedan slappade vi en stund. På kvällen gick hanna till IP med svea och Emma en stund och lirade lite fotboll. 

Idag har vi bytt sängkläder och fixat med tvätt och disk. Efter lunch åkte vi till Ekebydalen för match. Det blev vinst. På vägen hem köpte vi mat på McDonalds. Efter middagen åkte vi till skölsta och lämnade grejer. Nelly sover hos Dennis. 

(null)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0