Nationaldag

I måndags efter jobbet handlade jag på Hemköp innan jag cyklade hem. Susanne och Linda kom och drack bubbel och åt tilltugg på min altan på kvällen. 

I tisdags var det röd dag och jag gjorde egentligen ingenting. Slappade i soffan med serier. 

I onsdags handlade jag på Ica innan jag hämtade Hanna från träning i lindbacken 20.30. Hon ville sova hos mig då hon skulle cykla till källparken på friluftsdag dagen efter. 

I torsdags kom Hanna till mig efter fotbollsträningen vid 18.30. 

I fredags lockade jag Hannas hår inför skolavslutning innan jag cyklade till jobbet. 

Igår sov jag länge. Tog det lugnt hela dagen. Fixade med massa tvätt och disk. 

Idag har jag äntligen tvättat mina fönster. Jag åkte på ärenden till dollarstore, rusta, Mio och citygross. På kvällen tog jag en promenad på 4,4 km. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0