Åland

Måndag till torsdag jobbade jag bara. 

I fredags lunchade jag med Nelly på Egon på stan. Hon gick sedan till tandregleringen och jag tillbaka till jobbet. Efter jobbet mötte jag upp Åsa på Loco. Vi åt flatbreads, crispy tacos och korean chicken. Sedan gick vi till Soultrain på utomhusnattklubb. Jag cyklade hem vid 23.30. 

Igår sov jag till 9. Jag gick till Ica och köpte baguette och pålägg. Vid 12.20 cyklade jag till en cykelverkstad och lämnade in Hannas cykel för reparation av två ekrar. Därefter gick jag till stationen och mötte upp Åsa, Susanne, Linda och Sarah. Vi åkte buss till Grisslehamn och klev på Eckerölinjen. Vi satt i solen ute på däck i 1,5 timme. Sedan handlade vi i taxfree. På hemresan åt vi smörgåsbord. Vi var tillbaka i Uppsala 21.30 och jag tog då bussen hem. 

Idag sov jag till 10. Jag åkte till Ifu och tittade på Hannas cupfinal på SP-lägret i innebandy. Hennes lag förlorade tyvärr. Lagen var blandade med spelare från hela Sverige. Hon hade i alla haft kul i fem dagar. Jag åkte vidare på ärenden till ÖoB, Biltema och Ica. Sedan har jag bara tagit det lugnt resten av dagen. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0