Matcher

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags var Hanna och Svea hemma när jag kom hem. Jag bakade en saffranskaka. Nelly stannade hos Dennis en dag till då hon fortfarande hade lite feber. 

I onsdags var Hanna på fotbollsträning på IP 16.45-18.15. När jag kom hem från jobbet vid 17.25 åkte jag till skölsta och hämtade Nelly. 

I torsdags hade Hanna och Svea varit hos mig efter skolan, och sedan gått vidare till Svea. Nelly var hemma när jag kom hem. Hanna fick åka med Svea till och från träningen i lindbacken 19-21. Nelly fick skjuts av kompis till träning på bolandskolan 19.30. Den höll på till kl 22 då de hade träningsmatch. Hon fick skjuts hem av Dennis. 

I fredags var hanna på innebandyträning på Johannesbäck 16-17.10. Hon åkte direkt därifrån till meja och sov kvar där. Nelly var hemma när jag kom hem från jobbet. Vi åt tacogratäng. 

Igår klev vi upp kl 8.30. Jag skjutsade nelly och Astrid till rasbo där de skulle döma två matcher. Astrids mamma hämtade dem. Efter lunch skjutsade jag nelly till Gränby där hon mötte upp Felicia, de skulle bl a äta sushi. Hanna kom hem vid 17. En timme senare skjutsade jag henne och Svea till Gränby där de mötte upp meja, de skulle äta på Pong. Jag åkte hem och åt middag. Vid kl 20 hämtade jag Nelly som tagit sig till Ifu och därefter hämtade jag upp hanna och Svea på Gränby. 

Idag sov vi länge. På förmiddagen åkte Nelly buss in till stan på ärenden. Hanna städade sitt rum, dammsög hela lägenheten och städade badrummet. Kl 14 åkte jag och hanna till meja i Svartbäcken där hanna glömt sin träningströja. Sedan vidare till Ifu för samling. Nelly fick skjuts av kompis till Ifu då de hade samling efter att Hannas match börjat. Hannas match slutade oavgjort. Sedan kollade vi på Nellys match som blev vinst. Vi stannade kvar och tittade på Nellys andralag som också vann. Jag och Nelly åkte hemåt. Hanna stannade kvar en stund till och tittade på killmatch. Hon fick skjuts av svea hem. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0