Klippning

I måndags och tisdags jobbade jag bara. 

I onsdags var jag hos frisören och klippte topparna. När jag kom hem så var Hanna på fotbollsträning. Hon kom hem 18.30 och vi åt middag. Nelly stannade hos Dennis. 

I torsdags åkte jag till Bälinge och träffade vägföreningens två revisorer kl 19-20. 

I fredags efter jobbet var vi åtta kollegor som stannade kvar på kontoret för AW. Vi beställde dit pizza, drack vin och spelade spel. Jag tog bussen hem 23.30. 

Igår klev jag upp kl 9. Packade lite grejer och åkte mot Avesta. Parkerade på stan och mötte upp Carro med lilla Benjamin för att äta sushi. Därefter åkte jag till mamma som har opererat foten. Vi kollade på skidskytte och mello samt åt räkcocktail, räkor, kex, ost, chark och dessert. 

Idag sov jag till 9.30. Marcus med familj kom och lagade lunch till oss. Efter skidskyttet så åkte jag hemåt. Jag har tvättat kläder, storhandlat på Ica och läst bok. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0