Påsklov

Förra veckan hade barnen påsklov. När jag kom hem från jobbet var Hanna hemma. Nelly var hos Dennis. Jag åkte till Ica och storhandlade. 

I tisdags var ingen hemma när jag kom hem från jobbet. Nelly kom vid 19. Hanna var hos Emma och åkte sedan till Dennis. 

I onsdags var Nelly i Stockholm med kompisar. Hanna var hemma när jag kom hem. Efter middagen åkte jag till Bälinge på möte. På vägen hem handlade jag på citygross. 

I torsdags tog Hanna buss till meja i Björklinge. Nelly var hemma när jag kom hem. Hanna kom hem 18.30. 

I fredags åkte vi till Avesta. Efter lunch gick barnen till badhuset. Sedan åkte vi till Marcus lägenhet och hjälpte till att tömma källarförrådet. Vi åkte till deras nya hus och bar in grejerna. Åkte hem till mamma och åt middag. 

I lördags klev vi upp 9.30. Vid 11 åkte vi till Marcus och bar kartonger från vinden på fjärde våningen utan hiss. Åkte till huset och packade ur. Tillbaka till lägenheten och fyllde släpet igen. Sedan hem till mamma och åt påskmiddag. Därefter åkte vi en till vända till huset för att bära in grejerna. Vi åkte hem till mamma för en dusch. Jag åkte och hämtade upp Nina och vi åkte till Jenny i Norberg. Blev bjudna på pasta med biffgryta. Åkte hemåt vid 22. 

Igår klev vi upp vid 10. Slappade på förmiddagen. Efter lunch åkte vi till huset och sa hejdå innan vi åkte mot Uppsala. Hemma körde jag tvättmaskiner. 

(null)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0