Fotboll

I måndags var barnen hemma när jag kom hem. Jag skjutsade Nelly, Sara, Hedvig och Astrid till Ifu för innebandy kl 18. När jag kom hem hade Hanna ställt in en färdig familjelsagne i ugnen så att vi kunde äta middag. Nelly fick skjuts hem av kompis 19.30. 

I tisdags var Hanna ute med Svea när jag kom hem. Hon kom hem strax efter 18. Nelly fick skjuts av kompis till och från träning i lindbacken. 

I onsdags var Hanna på stan med Svea när jag kom hem. Hon kom hem vid 18. Efter middagen åkte jag till Bälinge på vägföreningens årsstämma 19-20.30. 

I torsdags var barnen hemma när jag kom hem. Jag skjutsade nelly och Hedvig till Ifu då de skulle döma 17.50. Åkte hem och åt middag med Hanna. Skjutsade henne till skölsta för att hämta fotbollskläder och sedan vidare till lindbacken för träning 19.30. När jag kom hem gick jag till ica och handlade. Nelly fick skjuts av Dennis från Ifu till träning i bolandsskolan. Hon fick skjuts hem av kompis 21. Hanna fick också skjuts hem av kompis kl 21. 

I fredags var båda barnen hemma när jag kom hem. Svea kom hit och vi åt tacos. Hanna och Svea gick ut en sväng. 

Igår sov jag till 9.30. Nelly åkte iväg på moppen till Gränby vid 11. Hon skulle sedan på brunch hos Esther. Jag och Hanna tog det lugnt på förmiddagen. Vi åkte och hämtade upp Klara 14.30 och åkte till Gränby konstgräs för fotbollsmatch. Strålande sol, varmt och vinst. Vi åkte hem och åt middag. Nelly kom hem en snabbis och tog därefter moppen till Alunda och sov hos Felicia. Sedan kom Lara och sov över. 

Idag sov vi till 9. Vid 12.30 åkte vi till Sävja konstgräs för fotbollsmatch. Det var DM-match och blev vinst. Vi skjutsade hem Vendela och Lara. Vid 17.30 kom nelly och Felicia hem. Vi åt pizza och kebab. Vi skjutsade sedan Felicia till Gränby så hon kunde ta buss hem. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0