Tandställning och kräftor

I måndags morse cyklade jag in till stan medan Nelly tog bussen. Vi möttes upp på stora torget kl 8 och gick in till tandregleringen. Sköterskan tog bort de stygn som satt kvar och satte in en tandställning i nedre delen av munnen. Efteråt tog Nelly bussen till skolan och jag gick till jobbet. 

I tisdags efter jobbet stannade jag på Hemköp och handlade lite. 

I onsdags var Nelly hemma när jag kom hem. Hanna hade följt med Isabell hem. Jag skjutsade Nelly, Sara och Astrid till F06-träning i lindbacken 20.30. Hanna fick skjuts hem av Isabells föräldrar och kom hem strax innan mig. Nelly fick skjuts hem av Astrid kl 22. 

I torsdags och fredags jobbade jag bara. 

Igår sov jag till 9.40. Jag åkte till Gränby och köpte present. Sedan åkte jag till Avesta och fick paj till lunch. Vi firade Nikkis födelsedag med fika. Anne-Marie och Mats var med. Marcus familj stannade kvar över middag och vi åt räkor, kräftor samt buns med fläsk, picklade grönsaker, hoisinsås och srirachamajo. 

Idag sov jag till 9.30. Efter frukost åkte jag till Willys och köpte fikabröd. Åkte hem till Carro och träffade Ellinore och lilla bebisen. Vid 12 åkte jag hemåt. Köpte citysallad till lunch. På eftermiddagen har jag storhandlat och tvättat kläder och slängt massa skräp i återvinningen. 

(null)

(null)

(null)


(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0