Föräldramöte och vintertid

I måndags jobbade jag bara.  

I tisdags efter jobbet åt jag en snabb middag av rester. Sedan cyklade jag till skolan för att gå på Nellys föräldramöte 18-19.30. 

I onsdags var nelly hemma när jag kom hem. Hanna hade åkt hem till meja efter skolan. Efter middagen gick Nelly skjuts till och från lindbacken för F06-träning 19-20.30. Jag åkte till Svartbäcken och hämtade Hanna vid kl 20. Tankade bilen på vägen dit. 

I torsdags ville Hanna sova hos mig. Hon kom efter träningen vid 21.30, hon fick skjuts av Svea. 

I fredags jobbade jag bara. 

Igår tog jag det lugnt hela dagen. Slappade, tittade på serier och läste bok. 

Idag har jag storhandlat på Ica. Åkte även till citysallad och Willys. Vid kl 16 cyklade jag in till  stan och mötte upp Åsa. Vi åt middag på Interpool. Jag åt en combo-tallrik med biff, korv och ribs. Cyklade hem vid 19. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0