November

I måndags var barnen hemma när jag kom hem. Nelly var sjuk och hemma från skolan. Jag skjutsade Hanna till innebandyträning på Ifu kl 18. Åkte hem och lagade middag. Hämtade Hanna 19.30. 

I tisdags var barnen hemma när jag kom hem. Hanna hade varit en sväng till Gränby. Jag hade digitalt möte med innebandyföreningen efter middagen. 

I onsdags efter jobbet gick jag och två kollegor till Byblos, mötte upp en tidigare kollega. Vi åt avsmakningsmeny med 12 olika smårätter. Cyklade hem kl 20. 

I torsdags skjutsade jag Hanna till innebandyträning i Lindbacken kl 19. Stannade på city gross och handlade. Åkte och hämtade henne kl 21. 

I fredags efter jobbet cyklade jag till Johannesbäck och mötte upp Hanna som varit på innebandyträning. Vi cyklade till hennes klasskompis och hämtade kakor som Hanna sålt. När vi kom hem gick Hanna och Svea och köpte sushi som de åt hemma hos oss. Jag och Nelly gjorde hamburgare. Hon hade varit hemma hela veckan pga lite feber och missat sin prao. 

Igår städade vi på förmiddagen. Nelly var nu frisk igen. På eftermiddagen blev barnen upphämtade av Dennis. De skulle vara med honom på kvällen då släkten från Skåne var på besök. Jag gick till Ica och handlade lite. Sedan gick jag hem till Susanne och drack ett glas bubbel och åt räksnittar. Jag kom hem 19.30. Barnen kom hem lite senare. 

Idag skjutsade jag Hanna till Ifu 11.30. Hon skulle titta på matcher. Jag jobbade lite hemma med vägföreningen. Sedan färgade jag håret och fixade med tvätt. Nelly blev upphämtad av Dennis 15.30 för match. Jag åkte till Alunda och kollade på matchen när den började 17.15. Blev tyvärr förlust. Hanna fick skjuts hem av Svea. Jag och Nelly åkte förbi Eko och chop chop på vägen hem. Idag har det snöat. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0