Padel

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags var ingen hemma när jag kom hem. Hanna hade gått till fotbollsträning. Nelly kom hem strax före 18. Hanna kom hem 18.30. 

I onsdags var hanna på fotbollsträning 16-17.15. Vi kom hem nästan samtidigt. Efter middagen gick Hanna ut med Svea och Emma. Hon kom hem 21. 

I torsdags efter middagen gick Hanna ut med kompisar. Jag skjutsade Nelly och Astrid till innebandy i lindbacken 19.30. Åkte sedan till Rusta och dollar store. När jag kom hem hade Hanna hunnit hem. Nelly fick skjuts hem av Astrid. 

I fredags var båda barnen hemma när jag kom hem. Hanna hade varit på fotbollsträning 16-17.15. Vi åt tacos och kollade på Bäst i test. 

Igår sov jag till 9. Jag bakade scones till frukost. Jag cyklade till padelhallen och mötte upp Linda kl 12. Vi spelade padel en timme. Efter lunch skjutsade jag hanna och Vendela till Eko. När vi kom hem skjutsade jag Nelly och Fanny till Gränby. Stannade sedan till vid Ica och handlade lite. Därefter åkte jag hem och fixade med disk och slappade. Nelly fick skjuts hem och kom med Fanny och Esther. Vendela var kvar och de fick sällskap av Svea. Alla tjejer gick ut en stund på kvällen, de kom in 21.30 innan alla åkte hem. 
 
Idag sov jag till 9.30. Efter lunch kom Ebba hit. Hon och nelly gick till IP och kollade på match. Jag fixade med tvätt. Hanna gick till samling på IP kl 15. Nelly och Ebba kom hem strax efter. Jag gick till IP och kollade på Hannas match kl 16. När vi kom hem skjutsade jag Nelly, Ebba och Astrid till Österängens IP för de skulle kolla på fotbollsmatch. Jag köpte med kebab hem till middag. Jag hämtade Nelly 19.30 och vi åkte till skölsta och lämnade fotbollsväska innan vi åkte hem.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0