Matcher

I måndags var barnen hemma när jag kom hem. Hanna hade haft vandringsdag i skolan och även fått vaccin mot covid. Hon hoppade över sin träning. Nelly åkte med Hedvig till fyspass med innebandyn. Jag åkte till Ica och storhandlade. Kl 20 hämtade jag Nelly i Svartbäcken och vi skjutsade hem Hedvig  

I tisdags var barnen hemma när jag kom hem. Inga träningar denna dag. 

I onsdags var hanna på fotbollsträning på IP. Vi kom hem samtidigt. Jag fixade med tvätt. 

I torsdags jobbade jag bara. Barnen var hos dennis. 

I fredags var nelly hemma när jag kom från jobbet. Vi gjorde pizza och kollade på film. Jag hämtade Hanna hos dennis vid 20.30. 

I lördags plockade vi rent i lägenheten. Jag och hanna åkte till dollarstore och köpte present. Under tiden dammsög nelly. Efter lunch gick hanna till IP för samling. Jag gick dit 14.30 och såg matchen. Det blev vinst och hanna gjorde ett mål. Nelly hade cyklat hem till Idde. De kom hem vid 18 och åt tacos. Sedan cyklade de till Idde igen. Hanna och Svea cyklade till Adrians kalas 18.30. Efter kalaset lekte de ute med andra kompisar. Hon kom hem strax efter 22. Vid 22.45 cyklade jag iväg för att möta upp nelly. 

I söndags åkte jag och hanna iväg vid 10.15. Tankade bilen och åkte till Rimbo för fotbollsmatch. De vann med 28-0, Hanna stod i mål. Laget badade sedan i sjön vid planen. När vi kom hem åkte nelly iväg till Lännabadet med Idde och Madde. Jag och hanna tog det lugnt en stund. Svea kom över och de gick ut och lekte. Jag åkte till Länna och hämtade Nelly kl 18. Vi skjutsade hem Idde och Madde och köpte med mat från chop chop. Svea och hanna kom hem och åt och gick sedan ut igen. Nelly cyklade hem till Idde. Jag åkte till Ica och handlade då barnen ska vara hos mig en vecka till. Hanna kom hem strax efter 22 och nelly kom hem en timme senare.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0