Tjejfest

I måndags jobbade jag hemifrån på morgonen  vid 11 cyklade jag till tandläkaren och fick två tänder bredvid varandra lagade. Därefter cyklade jag till jobbet. Barnen åkte till USA med Dennis. 

I tisdags efter jobbet cyklade jag förbi Ica och handlade. När jag kom hem körde jag tre tvättmaskiner med sängkläder. 

I onsdags efter jobbet kollade jag på fotbolls-EM för damer och körde samtidigt tre tvättmaskiner med kläder och en diskmaskin. 

I torsdags efter jobbet åkte jag till city gross och handlade inför fest. 

I fredags efter jobbet tog jag det lugnt. 

Igår sov jag till 10. Jag åkte till citysallad och köpte lunch. Sedan ägnade jag ett par timmar åt städning. Därefter gick jag till Ica en sväng. När jag kom hem gjorde jag mig iordning och fixade med maten. Susanne och Linda kom vid 18.30, de hade också mat med sig. Jag gjorde sangria. Vid 23 tog vi bussen in till stan. Vi gick först till Stationen och sedan till Harrys. Jag tog buss hem 2.15. 

Idag sov jag till 11. Jag fixade med gårdagens disk och tog det lugnt på förmiddagen. Eftermiddagen och kvällen har jag ägnat till att göra en fotobok med föregående års foton som nu är beställd. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0