Karantän

I måndags mådde Hanna lite bättre, bara gränsfall till feber. Jag jobbade hemifrån. 

Tisdag och onsdag var Hanna symtomfri, men hemma i karantän. jag jobbade hemifrån.

I torsdags släpptes vi äntligen ut! Hanna gick till skolan och jag åkte till jobbet. Barnen var hos dennis. 

I fredags efter jobbet var Hanna hemma när jag kom hem. Nelly kom strax efter. Efter middagen kom svea en stund och hängde med Hanna till Kl 22. 

Igår skjutsade jag Hanna till Bodil vid Kl 13. Åkte hem och åt lunch med Nelly. Sedan åkte jag till Willys och handlade. Tvättade kläder när jag kom hem. Åkte till Bodil på kvällen och lämnade sovgrejer till Hanna då hon ville sova kvar där. 

Idag har jag och Nelly städat och dammsugit. Jag åkte och hämtade Hanna Kl 13. Därefter åt vi lunch. Hanna städade sitt rum. Sen kom svea hit. Vid 16.30 åkte vi mot Ifu och släppte av Hanna och svea för samling. Jag och Nelly åkte till subway och köpte med baguetter tillbaka till Ifu. Hannas match började 17.30. Nellys lag hade samling 17.40. Hannas lag vann. Därefter spelade Nellys lag på samma plan 18.40, tyvärr förlust med 8-2. Vi skjutsade hem Hannas kompis Ninia innan vi åkte hem. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0