Julbord och tandställning

Igår gick det inte att publicera, så jag testar idag. 

I måndags tänkte jag ta bussen till jobbet, men det var bara två minusgrader så jag cyklade istället. Cyklade från jobbet 14.30 och mötte upp Nelly hos tandläkaren i Årsta. Det var en vanlig undersökning denna gång. När jag kom hem jobbade jag en stund till innan jag lagade mat. Jag skjutsade Hanna till innebandyträning på Ifu kl 18 och häntade henne 19.30. 

I tisdags var det kallare så nu blir det buss till jobbet. Hanna var på fotbollsträning när jag kom hem. Hon kom hem strax efter 18. Jag skjutsade nelly, Hedvig, Fanny och Astrid till lindbacken för träning kl 20. Hon fick skjuts av kompis hem 21.30. 

I onsdags gjorde vi pizzafläta till middag. Nelly åkte med Fanny till 06-träning i lindbacken 19.30. Jag hämtade dem 21.30. 

I torsdags åkte både jag och Nelly buss in till stan då hon hade tid hos tandregleringen. Hon fick nu tandställning även i överkäken och de skruvade åt ställningen i nederkäken. Hon tog sen buss till skolan. Jag stannade kvar och jobbade en timme extra på kvällen. Sedan gick jag till elite hotell och åt julbord med vägföreningen. Jag tog buss hem vid 21 och kom först hem. Nelly kom strax efter mig från träning i bolandskolan och Hanna kom en stund senare från träning i lindbacken.

I fredags jobbade jag bara. Handlade lite på Hemköp på vägen hem. 

I lördags tog jag det lugnt på förmiddagen. Vid kl 16 åkte jag till Fyrishov och simmade 1000 meter. På kvällen kom Susanne över en stund på ett glas bubbel. 

I söndags åkte jag till Ica och storhandlade på förmiddagen. På eftermiddagen åkte jag till Ifu och satt i sekretariatet på Nellys match. Det blev oavgjort. Jag åkte hem en stund och körde igång tvätt. Jag åkte tillbaka till Ifu och tittade på Hannas match med 09-laget, det blev förlust. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0