Magnus 40 år

I måndags firade vi Mange i förskott med födelsedagsfrukost. Sedan skjutsade han oss till flygplatsen. Vi var tillbaka i Uppsala ca kl 13. Mamma åkte hemåt. Jag åkte till Ica och storhandlade. Därefter hämtade jag hanna och meja i skölsta. Vid 18.30 åkte jag till Rosendal och hämtade nelly som tittat på basketmatch. Vi skjutsade hem Hedvig, Hanna och Fanny. 

I tisdags var hanna på fotbollsträning på IP 17.15-18.30. Nelly var på innebandyträning på Johannesbäck 18.30-20. 

I onsdags stannade jag kvar på kontoret för AW med kollegor. Vi åt skaldjur och drack vin. Cyklade hem 22.30. Magnus fyllde 40 år 🥳, grattis!

I torsdags var hanna med ewilyn. Efter middagen fick nelly skjuts av kompis till och från lindbacken för innebandy 19.30-21. Vi andra åkte till Eko för att köpa present. Därefter skjutsade vi hem ewilyn. 

I fredags var hanna på fotbollsträning på IP 16-17.15. Bodil följde med henne hem och sov kvar. Jag åkte till Fyrishov 20.30 och hämtade nelly som tittat på basket. Vi skjutsade hem Idde, Hanna och Madde. 

Igår städade vi, Nelly dammsög. Malva kom och lekte med Hanna. Jag fixade med tvätt och disk. Vid 18 gick Hanna och malva iväg på Sveas kalas. Nelly gjorde nutellapizza med bär efter middagen och vi tittade på film. Hanna kom hem vid 22 och packade en väska. Hon och Svea skulle sova hos Emma. 

Idag kom Hanna hem på förmiddagen. Nelly gick till johannesbäcks IP för att kolla på fotbollsmatch och hänga med kompisar. Jag fortsatte tvätta. Vi slappade i soffan. Vid 18 åkte vi till Gränby och hämtade upp Nelly. Vi åkte till Dennis och lämnade träningsväskor. Vi köpte med middag från chop chop. Efter maten gick hanna till Årsta IP med Svea en stund och nelly cyklade till johannesbäck för att se fotbollsmatch.

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0