Vila

I måndags efter jobbet gick jag och Susanne till Bishop arms för att vara med på quiz. Vi cyklade hem kl 20. 

I tisdags och onsdags jobbade jag bara. 

I torsdags arbetade jag hemifrån. Hanna följde med Svea hem efter skolan. Hon fick åka med Svea till och från träning i Lindbacken 19-20.15. Hon sov hos mig medan Nelly stannade kvar hos Dennis. Hon skulle ha övernattning där med några kompisar. 

I fredags arbetade jag hemifrån medan barnen hade lovdag. Svea kom hit en stund och efter lunch gick de vidare till Svea. När jobbdagen var slut så skjutsade jag Hanna till Dennis. Jag handlade lite på ica och när jag kom hem så gick jag över till Susanne och hennes barn. Vi grillade kött och åt god mat. Jag gick hem vid kl 22. 

Igår var det mest vila hela dagen. Jag gjorde dock rent kaklet och fogen i duschen med mögeltvätt. Jag färgade därefter håret. Plockade fram möblerna på altan. Körde lite tvätt och disk och slappade på soffan. 

Idag tog jag en promenad på 5 km. På förmiddagen har jag storhandlat på ica och köpt sushi. Fortsatte med tvätten och tog det lugnt på eftermiddagen.  

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0