Skolavslutning

I måndags efter jobbet gick jag och Susanne till stationen och åt sushi. Därefter gick vi till Bishop arms för quiz. Jag cyklade hem 21.30.

I tisdags jobbade jag bara.

I onsdags efter jobbet mötte jag upp Åsa på stan och vi åt middag på Brödernas. Jag åt burgare med lökring och karamelliserad lök samt Sötpotatispommes. Cyklade hem vid 19.30.

I torsdags hade barnen skolavslutning.  Nelly var hemma när jag kom hem. Efter middagen skjutsade jag henne, Ellen och Fanny till lännabadet. Jag åkte till ica Maxi och köpte lite frukost. Sedan åkte jag tillbaka till länna och väntade en stund på stranden tills tjejerna badat klart. Vi åkte hem vid kl 21. Då kom Esther och sov kvar. Hanna sov hos Dennis.

I fredags efter jobbet tog jag det lugnt i soffan. Kl 22 kom hanna hem till mig, hon hade varit med Svea och malva. Det hade även varit första dagen på fotbollsskolan. Hanna sov kvar.

I lördags fick vi upp 7.40 då det vankades fotbollsmatch. Hon blev upphämtad av Ninia och hennes pappa för skjuts till Enköping. Jag åkte till Vedyxaskogen för vandring 6 km. Det var dock väldigt blött och geggigt så blev lite blöt om fötterna. En hel del mygg/knott fanns också. På vissa ställen låg trädstockar över stigen, så tog 1 tim och 20 min att gå. Jag åkte hem och gjorde frukost till mig och lunch till Hanna, hon kom hem strax efter 12. Jag åkte till bildemo för att lämna in nya bilens vinterdäck på däckhotellet och samtidigt hämta ut de gamla däcken som ska säljas. Jag och Hanna slappade på eftermiddagen. Hon blev upphämtad av Dennis strax före 18. Jag cyklade till ica och handlade lite.

Idag vaknade jag 9.15. En halvtimme senare gick jag till IP för att betala ut Domararvode till domare för Hannas lag. När jag kom hem så spenderade jag ett par timmar åt semesterplanering. Jag bokade till slut vandrarhem och hotell i Göteborg samt bokade biljetter till Liseberg och Paddan. Jag åkte sedan till Gränby för att lämna tillbaka en kjol som Nelly köpt och åkte till ÖoB för att köpa krukor. På vägen hem köpte jag lunch på citysallad. Jag slappade på eftermiddagen. Vid 18.30 gick jag och Susanne på promenad, 4,5 km.