Djurgården runt

I måndags jobbade jag bara. I tisdags efter jobbet handlade jag på Hemköp. Sedan blev jag bjuden till Susanne på bubbel och ostbricka. 

I onsdags och torsdags jobbade jag bara och körde tvättmaskiner. 

I fredags jobbade jag sista dagen innan semester. Efter jobbet cyklade jag till restaurang Granhof och mötte upp Åsa. Jag åt bruschetta, tonfisk med potatiskaka och limesås samt citroncheesecake. Cyklade hem vid kl 20. 

Igår tog jag det lugnt på förmiddagen. Efter lunch började jag plocka grejer från golvet. Nelly kom förbi och dammade, rengjorde toalett och dammsög (för att tjäna pengar 😊). Därefter åkte vi en sväng till Gränby för ärenden på Tgr, kvantum och Akademibokhandeln innan jag skjutsade hem henne till Dennis. Slappade resten av kvällen. 

Idag cyklade jag in till stationen vid 12.30 för att ta tåget till Stockholm. Jag strosade bort till Kungsträdgården och köpte en glass. Gick långsamt vidare i strålande solsken till strömkajen. Där mötte jag upp Marie då vi hade bokat båttur runt djurgården, tog 50 min. Sedan gick vi bort mot Östermalm och åt middag på Koh pangan. Jag drack kokosshake och åt ett fat med havets frukter samt thaipannkakor med kokosgrädde. Vid 19.30 tog jag tåg tillbaka till Uppsala. 

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0