Pinchos

I måndags hade jag tagit ledigt. Hanna hade sovit hos Isabell i skölsta och stannade kvar där hela dagen tills hon gick hem till Dennis. Ebba kom hit på förmiddagen. Jag skjutsade Nelly och Ebba till skölsta vid kl 17. 

I tisdags åkte jag bil till jobbet. På vägen hem hämtade jag upp Hanna hos Ewilyn. Nelly var hemma när vi kom hem. Vi åkte då till Gränby och åt middag på Pinchos. 

I onsdags var det trettondagen. På förmiddagen bytte vi alla sängkläder och körde igång tvättmaskinen. Jag skjutsade barnen till Dennis vid kl 15. På vägen hem stannade jag till vid dollarstore för att köpa rengörings- och hygienartiklar. Hemma skruvade jag loss en låda i garderoben och flyttade den lite längre ner för att bättre få plats med jackor. 

I torsdags cyklade jag till jobbet, men i fredags tog jag bussen istället. 

Igår var jag mest hemma och tog det lugnt. Jag spenderade några timmar framför datorn med att spara ner bilder från mobilen och sparade även ner texten från min blogg några år tillbaka i tiden. Tyvärr är min dator väldigt seg och långsam nuförtiden. Gick till Ica på eftermiddagen för att köpa mig lite middag. 

Idag åkte jag till ica och storhandlade. Har snöat en del under dagen. Fixade med tvätt och disk. Vid 16.30 kom Nelly hit. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0