Julslut

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags promenerade jag hem från jobbet tillsammans med Susanne som blivit timanställd på mitt jobb medan hon pluggar. 

I onsdags var Nelly hemma när jag kom hem från jobbet. Hennes fotboll blev inställd. Hanna hade tagit skolbuss hem till malva i Lindbacken. Jag hämtade henne där 18.30 då deras digitala innebandyträning var slut. 

I torsdags efter jobbet gjorde jag ärenden på Hemköp och Systembolaget samt köpte adventsljusstake på Office depot innan jag åkte hem. När jag kom hem så blev jag bjuden på bubbel hos Susanne en stund på kvällen. 

I fredags åkte jag bil till och från jobbet. Stannade i Årsta centrum för att handla på Ica och hämta ut paket innan jag åkte hem. 

Igår satte jag upp nya svarta sammetsgardiner på Hannas sida av rumsavdelningsskenan. Jag åkte på ärende på xxl och storhandlade på citygross.  Jag fixade med tvätt och slappade resten av dagen. 

Idag har jag jobbat lite hemifrån. Jag ägnade ett par timmar åt att plocka bort julsaker, julgranen och julgardiner. Jag gick till Årsta centrum och hämtade sushi på nya Satsu, och handlade även på ica. Har kollat serier resten av dagen. 

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0