Tjejkväll

I måndags och tisdags jobbade jag bara. 

I onsdags morse var jag till vårdcentralen för att kontrollera blodtryck och andra värden. Sedan åkte jag till jobbet. 

I torsdags var Dennis med Hanna på sjukhuset för att operera in rör i öronen. När jag kom hem från jobbet var båda barnen hemma. Hanna var pigg och mådde bra. Jag gick till Satsu sushi och köpte middag. Köpte även kycklingklubbor på ica. Efter middagen släppte vi av Hanna vid Årstaskolan då hon ville titta på fotbollsträningen. Jag släppte sedan av Nelly i Lindbacken för innebandyträning kl 19. Jag gjorde ärenden på rusta och ÖoB. Hann hem en liten stund innan jag skulle hämta Nelly 20.30. Hanna kom hem strax innan oss. 

I fredags jobbade jag bara och handlade på Ica. 

Igår färgade jag håret för att få bort de gråa hårstråna. Slappade sedan framför tv. Kl 16.30 gick jag till ica och köpte blommor. Klev sedan på bussen och mötte upp Susanne. Vi klev av i Gränby och gick hem till Linda. Hon bjöd på bubbel, snacks, vin och tacos. Vi kollade på mello och tog buss hem 22.30. 

Idag har jag storhandlat på ica. Fixat med tvätt och disk samt mest tagit det lugnt. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0