Sportlov

I måndags jobbade jag på kontoret på förmiddagen. Jag åkte hem innan lunch då barnen har sportlov. Vi åt lunch tillsammans och sedan fortsatte jag jobba hemifrån på eftermiddagen. Nelly gick till fotbollsträning på IP kl 16.45. Jag skjutsade Hanna till innebandyträning i Johannesbäck kl 18. Åkte hem och gjorde middag. Nelly kom hem 18.30. Jag hämtade Hanna kl 19. 

I tisdags jobbade jag på kontoret på förmiddagen. När jag kom hem till lunchen så var Hannas kompis Polly hos oss. Jag jobbade hemifrån på eftermiddagen. Nelly tog buss till dollarstore och mötte upp Esther. De kom sen hit och åt middag innan Dennis hämtade upp dem för träning i Johannesbäck kl 19. Han skjutsade hem Nelly 20.30. 

I onsdags jobbade jag bara. Handlade på Hemköp innan jag åkte hem. 

I torsdags jobbade jag hela dagen. Barnen kom från Dennis strax efter att jag kommit hem. Efter middagen skjutsade jag båda barnen till Nellys innebandyträning i Lindbacken kl 19. Jag hämtade dem 20.30. 

I fredags jobbade jag på kontoret på förmiddagen. Hanna hade besök av Norah på förmiddagen. Jag åt lunch hemma med barnen. Sedan skjutsade jag Nelly till Stella i Lindbacken. Fortsatte därefter att jobba hemifrån. Innan middag gick jag och Hanna till ica och köpte fredagsmys. Jag hämtade Nelly kl 21.30. 

Igår skjutsade jag båda barnen till Nellys extraträning i Lindbacken kl 13, hämtade dem kl 15. Vi bytte sängkläder och tvättade kläder. Esther kom, barnen gick till ica och köpte godis och vi såg på mello innan hon åkte hem. 

Idag har Hanna varit hemma hos Svea. Hon kom hem kl 16 och blev upphämtad av Elsa 16.40 för att åka till crossfit. Jag hämtade dem kl 18 och vi skjutsade Elsa till skölsta. Vi lämnade innebandyväskor hos Dennis och köpte med middag hem från chop chop. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0