Flytthjälp

I måndags efter jobbet gick jag och Susanne till sushi yama för middag. Därefter gick vi till Bishop för quiz. Jag cyklade hem vid kl 20. 

I tisdags jobbade jag bara. 

I onsdags var barnen hemma när jag kom hem. Nelly gick iväg till fotbollsträning på IP kl 18. Jag och Hanna åt middag. Jag skjutsade sedan  henne till fotboll i Lindbacken kl 19 och hämtade henne 20.15. 

I torsdags jobbade jag bara. 

I fredags stannade jag på Hemköp på vägen hem från jobbet och köpte fredagsmys. 

Igår åkte jag hem till Linda kl 11.30 för att hjälpa henne att flytta. Vi var sex personer så det gick rätt snabbt, hon hade redan kört iväg en hel del kartonger. Hon bjöd på pizza vid kl 14 ute på gården och därefter åkte jag hem och slappade. 

Idag tog jag en promenad på 5 km innan frukost. Sedan dammade och dammsög jag och plockade disk. Jag åkte till ica och storhandlade. Köpte med mig citysallad hem. Har fixat med tvätt och tagit det lugnt. 

(null)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0