Murboannas

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags mötte jag upp Nelly vid vårdcentralen kl 15. Hon hade uppföljning av astmatest. Därefter handlade vi på apotek och ica innan vi åkte hem. Hanna var hemma. Efter middagen cyklade Nelly till träning i Johannesbäck, jag cyklade och hämtade henne Kl 20. 

I onsdags jobbade jag bara. 

I torsdags efter jobbet mötte jag upp Åsa vid nya italienska restaurangen Ll’amice. Jag åt pasta med oxfilé och svamp. Cyklade hem Kl 20. 

I fredags jobbade jag bara. 

Igår klev jag upp vid kl 9. Åkte på ärenden till Ikea, rusta, biltema, citygross och köpte lunch på citysallad. När jag kom hem tittade jag på YouTube för att lära mig skruva i gipsvägg. Jag satte upp gardinskenor i vardagsrummet. Jag bytte till nya gardiner i Nellys rum och jag skruvade ihop en skohylla. 
 
Idag gick jag upp 8.30. Åkte till Avesta. Hanna hade sovit där. Tillsammans med Hanna och mamma åkte vi till Murbo utanför Borlänge och mötte upp Marcus, Othilia, Nikki och Hollie. Vi åt smörgåsbord på Murboannas och fikade hemma hos othilia. Vi åkte tillbaka till Avesta och hämtade upp ett skåp och en stol till Hannas rum. När vi kom hem till Uppsala släppte jag av henne hos Dennis. Jag åkte förbi Bauhaus och köpte skruv innan jag åkte hem. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0