Garderobsdörrar

I måndags var Nelly och Hedvig hemma när jag kom hem. Hanna var hos Dennis innan innebandyträningen. Jag åkte till ica och storhandlade. Sedan cyklade jag till johannesbäcksskolan och mötte upp Hanna kl 19. 

I tisdags efter middagen skjutsade jag barnen till Nellys innebandyträning i Johannesbäck, det regnade ute. Medan de tränade en timme åkte jag till dollarstore och ÖoB. 

I onsdags jobbade jag bara. 

I torsdags följde Nelly med Fanny hem efter skolan. Hanna var hemma när jag kom. Hon gick till fotbollsträning kl 18. Jag gick dit och mötte henne kl 19. Nelly fick åka med fanny till innebandyträning och fick skjuts hem av Dennis. 

I fredags efter jobbet mötte jag upp Hanna vid ica och köpte fredagsmys. Susanne kom över en stund på kvällen. 

Igår skjutsade jag Hanna till Elsa i skölsta. När jag kom hem kl 12 så började jag skruva ihop garderobsskjutdörrar bestående av ramar och paneler. Efter två timmar kom Hanna och Elsa hem till oss och åt lunch. Jag skjutsade dem sedan till Ewilyn då det regnade. Därefter fortsatte jag med dörrarna i ytterligare 3,5 timmar. Nelly hjälpte mig när de skulle sättas fast på garderoben. På kvällen cyklade jag till Natsu och köpte sushi till oss. 

Idag gick Hanna hem till Ninia 11.30. Jag färgade håret, sedan skruvade jag ihop altanbordet och plastade in altanmöblerna. Packade upp två kartonger med utegrejer som stod på altan. Jag skruvade upp spegeln i hallen och spikade upp Hannas tavla. Tvättade och diskade och plockade ut saker till förrådet. Nelly hjälpte till att dammsuga och slänga skräp. Hanna fick åka med Ninia till extraträning i Lindbacken. Jag hämtade henne kl 18. 

(null)

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0