Simning

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags var nelly hemma när jag kom hem. Hanna hade följt med Elsa hem efter skolan. Efter middagen skjutsade jag nelly till innebandy i Johannesbäck. Därefter hämtade jag Hanna i Skölsta. Jag hämtade nelly Kl 20.30. 

I onsdags var Hanna hemma när jag kom hem. Nelly kom hem från innebandy strax efter mig, hon hade åkt med Hedvig till och från Ifu. De åt mellis, sedan gick nelly till fotbollsträning på IP och Hanna åkte med Svea till innebandy i lindbacken. Jag lagade middag. Nelly kom hem 19.30 och Hanna en timme senare. 

I torsdags var nelly, Esther och Hanna hemma när jag kom hem. Hanna gick till fotboll på IP Kl 18. Efter middagen skjutsade jag nelly och Esther till innebandy i lindbacken. Jag hämtade upp Hanna på vägen hem. Jag hämtade nelly 20.30. 

I fredags efter jobbet mötte jag upp Hanna vid ica i Årsta. Hon hade varit hos ewilyn. Vi köpte fredagsmys innan vi gick hem. 

Igår vid kl 10.30 blev Hanna hämtad av Dennis för att åka ut till deras nya hus i skölsta. Nelly åt tidig lunch och fick skjuts av Hedvigs pappa till extraträning på Ifu kl 12. Hanna kom hem strax efter 12 och jag skjutsade henne till extraträning i lindbacken Kl 13. Sedan åkte jag till Fyrishov och simmade 1000 m. Hämtade upp Hanna kl 15. Nelly fick skjuts hem av Dennis. Efter dusch skjutsade jag Hanna till Svea där hon skulle sova över. Nellys kompis Adelina kom för att sova kvar hos oss. Jag gick över till Susanne en stund på kvällen. 

Idag har vi slappat på förmiddagen. Efter lunch gick adelina hem. Jag och nelly åkte på ärenden till skopunkten och dollarstore. Vi hämtade upp Hanna på vägen hem. Hanna bytte om hemma och sedan skjutsade jag henne till crossfit kl 17-18. Vi köpte med oss mat från chop chop. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0