Midsommar

I måndags efter jobbet stannade jag till vid galleria Kvarnen och köpte vin. 

I tisdags jobbade jag bara. 

I onsdags regnade det så jag tog bilen till jobbet. På vägen hem stannade jag vid Willys och handlade inför midsommar. 

I torsdags cyklade jag hem efter jobbet och gjorde mig iordning. Jag cyklade hem till Linda vid kl 18. Dit kom även Susanne, Åsa samt Lindas kompisar Roger och Linn. Vi satt på takterrassen och drack bubbel och åt tilltugg. Cyklade hem vid kl 23. 

I fredags började jag dagen med att göra silltårta och baka rabarberkaka. Kl 13.30 kom Åsa. Vi åkte till båthamnen i skarholmen och promenerade längs Vårdsätra strandpromenad. Gick ca 5 km och fikade längs vägen. Därefter åkte vi hem till mig och åt sill och potatis. Åsa åkte hem vid 19.30. 

Igår plockade jag in massa saker från förrådet som jag gömde där innan lägenhetsfotograferingen. Gick till containern och slängde en del gamla saker. På eftermiddagen åkte jag till Fyrishov och simmade 1 km. 

Idag har jag varit på Circle K och tvättat bilen. Även mattorna tvättades, medan dammsugaren var ur funktion. Fixade även med spackling av en del hål i väggar hemma. På kvällen har jag haft tid i tvättstugan. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0