Storvretacup

I fredags sov vi länge. Jag hämtade Hanna och Svea vid kl 14 och de åt lunch hos oss. Jag skjutsade Nelly till träning kl 17. Hanna och Svea gick på Gränby med hennes mamma. Jag hämtade Nelly 18.30. Hanna kom hem vid Kl 19. 

Igår klev vi upp kl 6.50. Vi skjutsade Nelly till samling på Fyrisskolan kl 8.15. Sedan åkte jag och Hanna till Storvreta för hennes match. Blev vinst med 11-0. Vi åkte fort tillbaka till Fyrisskolan och hann se Nellys andra halvlek, det blev vinst. Nelly följde med sitt lag för att äta lunch och titta på film. Jag och Hanna åkte till gamlishallen för att titta på hennes andra lags match (de är uppdelade under cupen) och åt pastasallad. Vi åkte sedan hem och vilade en timme. Jag skjutsade Hanna till O’Learys där hennes lag skulle äta. Sedan hämtade jag upp Nelly och skjutsade henne till samling på bolandsskolan 17.20. Då hade Dennis precis slutat jobbet så han kollade på hennes match som blev oavgjord. Jag åkte till Ifu och mötte upp Hanna och tittade istället på hennes match 18.20 som de vann med 12-2. Vi köpte med oss chop chop hem och Nelly var då redan hemma. 

Idag klev vi upp kl 6. Nelly hade samling på Ifu 7.15 och Hanna 7.30. De spelade match samtidigt så jag kollade på Hannas eftersom Dennis är tränare för Nellys lag. Nelly förlorade, medan Hanna vann med 10-0. Nellys lag åkte iväg till O’Learys för bowling och lunch. Hannas lag åkte till Fyrishov för bad. Jag badade inte utan vaktade henne i tre timmar, vi åt medhavd pastasallad. Efter dusch kollade vi på Nellys match på Fyrishov, blev förlust. Sedan spelade Hannas lag på Fyrishov mot ett ryskt lag och förlorade med 5-4. Jag och Hanna åkte hem en stund. Jag åkte tillbaka till Fyrishov 20.15 och tittade på Nellys match, blev vinst med 3-2. 

Cupen fortsätter imorgon. 

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0