Matcher och crossfit

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags hämtade jag Hanna kl 11. Vi åt lunch och åkte sedan till sjukhuset där hon hade tid hos urologen kl 13. Hon fick prata med en uroterapeut och de gjorde en flödesmätning. Vi åkte hem och strax därefter kom Nelly hem från skolan. Jag skjutsade Nelly till träning i Gränbyskolan kl 17. Åkte hem och lagade middag. Hämtade Nelly 18.30. 

I onsdags var jag till tandhygienist kl 9 för att ta bort tandsten. Cyklade sedan till jobbet. Hanna följde med Svea hem från skolan. När jag kom hem gick jag över till Svea med Hannas innebandykläder. Jag tog med Hannas cykel hem, men det visade sig vara punktering på den. Hanna fick åka med Svea till och från träning. Jag och Nelly spelade tv-spel. 

I torsdags hämtade jag Hanna på fritids. Inga träningar denna kväll. 

I fredags var Hanna och maxima hemma när jag kom hem. Nelly hade följt med Stella hem. Kl 18 åkte jag till Nellys träning för att lämna över sovgrejer. Laget skulle vidare till Ifu för att kolla på damlandskamp och Nelly skulle sedan sova hos Stella. Maxima blev hämtad av sin pappa vid kl 19.15. 

Igår sov vi till 8.45. Nelly kom hem vid kl 10. Vi bytte sängkläder i alla sängar. Därefter åkte vi till ica och köpte med oss plocksallad innan vi åkte till samling 12.20 vid kyrkan. Hanna hade match i Örbyhus kl 13.30. Det blev vinst. Vi kom hem vid kl 16. En timme senare kom Hannas kompis Klara. Jag lagade middag till Nelly och skjutsade henne till samling på Ifu 18.15. Jag åkte hem och åt middag med Hanna och klara. Sedan åkte jag tillbaka till Ifu och tittade på matchen. Det blev förlust, men två mål av Nelly. Vi åkte hem och tittade på mello, klara sov kvar. 

Idag sov vi till 8.45. Nelly åkte till dollar store med Esther kl 11, de kom tillbaka en timme senare. Klara blev hämtad av sin pappa kl 13. Vi åt sedan lunch. När Esther åkte hem så skjutsade jag Hanna till hennes crossfit-träning kl 16. Åkte till citygross medan hon tränade, hämtade henne 16.45. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0