Tredje advent

I måndags morse cyklade jag till Gränby vårdcentral där de tog cellprov. Sedan cyklade jag till jobbet. 

I tisdags jobbade jag bara. 

I onsdags var Hanna hemma när jag kom hem. Nelly fick skjuts hem av Esther från innebandyn som slutade Kl 17. Hon bytte om till fotbollsträning och gick till IP 17.45. Hanna bytte om och jag skjutsade henne till innebandy i lindbacken. Åkte hem och lagade middag. Nelly kom hem strax efter 19.15. Hanna fick skjuts hem av Svea och kom vid 20.30. 

I torsdags jobbade jag bara. 

I fredags efter jobbet stannade jag vid ica och handlade. 

Igår sov jag till Kl 10. Jag tog hand om diskberget, sorterade papper och tvättade rent duschdörrarna. På eftermiddagen åkte jag till Fyrishov och simmade 1000 m. Numera är äventyrsbadet stängt så det var inte särskilt många där, ca 9 badgäster och 3 badvakter. På vägen hem stannade jag på Gränby och gjorde de sista julklappsinköpen. Köpte även godis på kandyz. 

Idag vaknade jag 8.30. Har tagit hand om tvättberget. Åkte förbi Ikea och köpte handtag till garderob, åkte till ÖoB och Willys och därefter köpte jag sallad på Citysallad. När jag kom hem så har jag tittat på digitalt luciatåg i Luleå, slagit in julklappar och satt fast handtag på Nellys garderobsdörrar. Det var inte lätt att hålla i dörren, handtaget, skruven och skruvdragaren samtidigt....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0