Sista jobbdagen

I måndags, tisdags och onsdags jobbade jag bara. Barnen började skolan i måndags, Hanna på Årstaskolan och Nelly på palmbladsskolan. 

I torsdags åkte jag och hämtade Hanna hos Dennis efter jobbet. Nelly hade besök av en kompis och stannade kvar. Jag och Hanna åkte in till galleria kvarnen i stan. Vi hämtade ut paket och handlade lite på ica. Sedan åkte vi till subway och köpte middag. Vi åkte förbi med en av baguetterna till Nelly och åkte sedan hem för att äta. Nelly åkte med Dennis till innebandyträning i Lindbacken och jag hämtade henne kl 20.  

I fredags morse skjutsade jag barnen till Dennis där de hade sina cyklar. Jag åkte därefter tillbaka för att jobba. Det var nu min sista dag på detta jobb. Jag fick blommor, tårta och present. På kvällen var jag trött och slappade bara.

Igår sov jag till kl 9. Jag plockade iordning lite i lägenheten och försökte röja undan bland alla grejer som låg överallt. Sedan åkte jag ut på ärenden till bl a rusta och candyz. Storhandlade på ica i Årsta. Hemma kollade jag på serier och började läsa en bok. 

Idag sov jag till 9.30. Jag dammade och dammsög. Jag åkte till Årsta för att ge domararvode till domare som dömde Hannas lags fotbollsmatch. Jag åkte sedan på ärenden till Hm, Åhléns och guldfynd. Därefter tillbaka till Årsta för att ge domararvode till deras andra lags matchdomare. På hemvägen stannade jag vid Mio och chop chop. Har fortsatt läsa i min bok. 

(null)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0