Vintertid

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags cyklade jag till vårdcentralen och fick en blodtrycksmätare på armen för en 24-timmarsmätning. Sedan cyklade jag till jobbet. När jag kom hem så var Hanna redan hemma. Nelly hade åkt iväg till innebandy med Stella. Efter middagen hämtade jag Nelly från träningen i Gränby och skjutsade henne till gymnastiken i ångelsta 18.30. Kl 20 cyklade jag dit och hämtade henne. Vi hämtade upp hennes cykel som stod vid Årstaskolan. Hennes cykel inhandlades i fredags på biltema. 

I onsdags cyklade jag till vårdcentralen för att ta bort mätaren. Blodtrycket hade varit högt hela dygnet. Jag cyklade sedan till jobbet. När jag kom hem var Nelly redan hemma. Hanna hade cyklat till innebandy i johannesbäcksskolan. Efter middagen cyklade jag dit och hämtade henne. 

I torsdags efter jobbet hämtade jag Hanna på fritids. Inga träningar. 

I fredags eftermiddag var barnen hos Dennis på eftermiddagen. Nelly tränade till 18.30 så jag cyklade dit och hämtade båda barnen på Johannesbäck. 

Igår klev vi upp 9.30. Efter frukost åkte vi till Dollar store, rusta, Lekia och lager 157. Köpte bl a halloween-kläder. Åt lunch på chop chop. Var hemma kl 16 och Hanna bytte om. Åkte till Ifu för Hannas match, blev vinst. 

Idag klev vi upp 7.30, men hade då fått sova en timme extra pga vintertidsomställning. Nelly hade samling kl 9 på Ifu för match, blev vinst. På eftermiddagen har vi tvättat, diskat och slappat. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0