Höst

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags var jag på kundmöte i Knivsta. Kom hem kl 20. 

I onsdags när jag kom hem så lagade jag middag. Sedan cyklade jag till Johannesbäck och hämtade Hanna från träning. När vi kom hem så hade även Nelly kommit hem, hon fick skjuts från Esther i skölsta. 

I torsdags var jag på kundmöte i Virsbo. Kom hem kl 20. 

I fredags hade vi oktoberfest på kontoret. Vi bjöds på korvbuffe och öl/vin. Jag cyklade hem vid 21.30 då jag var såå trött. 

Igår sov jag till kl 10. Tvättade och slappade. Cyklade en sväng till ica. På kvällen cyklade jag hem till Susanne och drack lite vin. Var hemma 22.30. 

Idag sov jag till kl 9. Åkte till ica och storhandlade, köpte med sushi hem. Har tittat på serier och läst en bok. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0