Kundmöten

I måndags var jag i Köping på två kundmöten. Kom hem kl 21. 

I tisdags hämtade jag Hanna på fritids. Efter middagen skjutsade jag Nelly till gymnastiken. Jag hämtade henne igen kl 20. 

I onsdags var jag i Köping på två möten. Jag sov kvar på hotell. 

I torsdags hade jag tre möten i Köping. Jag kom hem 22.30. 

I fredags var jag på läkarbesök och fick blodtrycksmedicin. Jag jobbade sedan. På kvällen cyklade jag hem till Susanne och kollade på fotboll. 

Igår slappade jag på förmiddagen. Var till Gränby på eftermiddagen på lite ärenden. 

Idag har jag storhandlat på ica. Köpte med Sushi hem från Natsu. Hämtade barnen vid kl 19 då Dennis jobbar natt. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0