Trattoria alessandro

I måndags efter jobbet var jag på föräldramöte för Hannas fotbollslag kl 19-20.30. 

I tisdags efter jobbet tog jag bussen förbi Gränby för några ärenden innan jag åkte hem. 

I onsdags efter jobbet cyklade jag till Årsta IP för att hämta upp Nelly som var på fotbollsträning till kl 17.30. Hanna var sjuk och stannade kvar hos Dennis. 

I torsdags var jag på kundmöte i Bålsta. Kom hem kl 21. 

I fredags efter jobbet slappade jag i soffan. 

Igår sov jag till 9.30. Jag ägnade förmiddagen åt att plocka undan kläder, leksaker och massa annat. Jag åkte till Jysk och ÖoB för att handla lite. Köpte med mig sushi hem från Natsu. Jag gick ut och promenerade 5 km på eftermiddagen. Därefter tog jag fram symaskinen och lagade några klädesplagg. 

Idag vaknade jag kl 8, men låg kvar en timme till. Tog en promenad på 45 minuter. Sedan åkte jag till ica för storhandling. Kl 16.20 tog jag buss in till stan och mötte upp Åsa vid italienska trattoria alessandro. Jag åt linguine med scampi. Var hemma 19.30. 

(null)

(null)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0