Nelly 11 år

I måndags var Hanna hängig och hemma med Dennis. Hon kom hem till mig strax innan jag kom från jobbet. Då hade Nelly varit hemma en stund och bakat chokladbollar. Efter middagen skjutsade jag Nelly till johannesbäcksskolan och vi hämtade henne kl 20. 

I tisdags väckte vi Nelly med sång och paket. Hon fick en gymnastikmatta och pandahögtalare. Jag följde med Hanna till tandläkaren 8.10. Lämnade henne sedan i skolan och åkte till jobbet. När jag kom hem var båda barnen hemma då Hanna hade varit på utvecklingssamtal med Dennis. Nelly hade Fröya med sig. Nelly fick fler paket; presentkort av mig och pandafingerling av kusinerna. Efter middagen skjutsade jag dem till gymnastiken, och hämtade nelly kl 20. 

I onsdags var jag på kundmöte i Stockholm. Kom hem kl 21. 

I torsdags blev barnen hämtade av min mamma och Mats. Jag mötte upp dem vid Pinchos. Efter maten fick vi skjuts hem vid kl 18.30. 

I fredags var Hanna förkyld och jag var hemma med henne, men jobbade lite hemifrån. Nelly följde med Esther hem. Jag hämtade dem kl 18.15 och Esther sov hos oss. 

Igår fixade vi till kalaset. Vi dukade i lokalen, bakade, ordnade tilltugg och dekorerade. Kl 14 kom 11 kompisar. De åt och drack drinkar, gick tipspromenad, fikade, lekte och fick godis. Kl 16 var kalaset slut och jag fick städa...

Idag hade Nelly samling i Storvreta kl 12 för match, blev förlust. Åkte hem och duschade. Åkte sedan till Gränby där Nelly shoppade med Esther och Isabell. Även jag och Hanna gick runt i butiker. Var hemma vid kl 18. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0