Skolavslutning

I måndags och tisdags jobbade jag bara. 

I onsdags när jag kom hem från jobbet så cyklade jag bort till IP och hämtade Nelly på fotbollsträning 17.30. Vi åkte sedan till skölsta och hämtade Hanna som hade följt med Isabell hem efter skolavslutningen. På vägen hem stannade vi på ica och köpte plocksallad och fika. 

I torsdags försov vi oss. Det brukar vi aldrig göra, men jag måste ha stängt av klockan och somnat om. Som tur var ringde Nellys telefon en halvtimme senare. Jag cyklade med Hanna till fritids och med Nelly till träffis innan jag cyklade till jobbet.

I fredags efter jobbet handlade och slappade jag. Kl 20.30 messade Susanne och tyckte jag skulle komma över en stund, så vi drack vin på hennes altan i två timmar. 

I lördags sov jag till kl 10. Jag åkte till Vedyxaskogen och promenerade. Lyckades gå fel en gång så det blev 7 km istället för 6 km. Vid kl 17 blev jag upphämtad av Helena och vi åkte in till stan. Åt på Villa Romana, blev linguine med musslor och pancetta samt vaniljpanacotta med jordgubb och rabarber. Vi gick på bio och såg Rocketman. 

Idag sov jag till kl 9. Åkte till vedyxaskogen och vandrade 6 km. På eftermiddagen åkte jag till ica och handlade,  köpte sedan mat på chop chop. Har diskat, tvättat och kollat på tv. 

(null)


(null)


(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0