Furuvik

I måndags åkte vi till Furuvik och mötte upp Petra och Inez. Det kom lite duggregn i början, men det sprack sedan upp. Barnen började direkt åka karuseller. Efter en timme tog vi lunchpaus och åt pastasallad vid vattnet. Sedan fortsatte karusellåkandet och varvades med bl a chokladhjul. Och tur hade vi som vann 2 kg choklad. Dagen avslutades med att barnen badade i poolen. Vi åkte hem kl 19, köpte med oss sushi och chop chop-mat. 

I tisdags blev Hanna upphämtad av Svea för att åka och bada. Nelly blev upphämtad av Esther för att åka till turbo. Jag fixade med mathandling, tvätt och disk. Nelly och Esther kom hem på eftermiddagen och lite senare även Hanna och Svea. Hanna skulle sova hos Svea så jag skjutsade dit dem vid kl 21. Esthers pappa hämtade henne 21.30. 

I onsdags åkte vi till bad i Siggefora med Susanne, Linus, Maja och Thea. Badade, solade, åt baguetter och glass. Åkte hem kl 17. 

I torsdags åkte vi till badet Lafsen med Susanne och barnen. 

I fredags åkte vi till Berkingebadet där de har vattenrutschkanor. Vi stannade tills de stängde kl 18. 

Igår blev Hanna upphämtad av ewilyn för bad i Bälinge. Efter lunch blev nelly upphämtad av Mira då de skulle till studenternas IP med fotbollslaget för att vara maskot och gå ut med lagen Sirius och AIK innan matchstart. Jag hämtade upp dem kl 18 när matchen var slut, lite svårt att komma fram med bilen pga alla fans som var på väg från arenan. Vi skjutsade hem Mira. Efter middagen hämtade jag Hanna. 

Idag åkte vi till Näsuddsbadet. Vi stannade fram till kl 15. Vid kl 16 kom Dennis och hämtade barnen. Har läst bok sedan dess. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0