Turbo

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags gick barnen hem själva från skolan, jag kom hem kl 17. Skjutsade Nelly till gymnastiken 18.30 och hämtade henne kl 20. 

I onsdags hämtade jag hanna på fritids. Nelly var redan hemma. Efter middagen åkte vi till Dennis och hämtade barnens innebandykläder. Sedan skjutsade vi Hanna till Bolandskolan kl 18 och hämtade henne kl 19.15. 

I torsdags gick jag tidigare från jobbet för att hämta Nelly som hade tid hos tandläkaren 14.40. Hon bedömde att en tand ska lagas och två tänder ska dras ut vid senare tillfälle. Vi hämtade Hanna och gick hem och fikade kladdkaka på alla hjärtans dag. Efter middagen skjutsade vi Nelly till Gränbyskolan. Hanna stannade också kvar och tränade. De fick skjuts hem av Dennis. 

I fredags gick barnen hem själva och fick sällskap av Fröya. Hanna fick skjuts av Dennis till Ifu kl 16. Jag kom hem 16.30, så vi skjutsade hem Fröya och hämtade Hanna kl 17. Vi köpte godis på dollar store och mat på ica. 

Igår klev vi upp 8.30. Nelly hade samling på Ifu kl 10 för match. Vi lämnade henne och åkte till Hannas samling i Storvreta. Hanna spelade fyra matcher. Hennes lagkompis Tilde följde med oss hem. Vi åt lunch på Max och de lekte sedan hemma tills Tildes pappa kom kl 18. Nelly hade följt med Fanny hem efter matchen så jag hämtade henne där. 

Idag slappade vi på förmiddagen. Efter lunch åkte vi till Turbo. Fröya och maxima kom också dit. Vi åkte hem vid 17.30. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0