Sportlov

I måndags var jag ledig med barnen. Vi tog bil förbi brantingsbiblioteket för att lämna tillbaka bok och låna nya. Sedan åkte vi in till stan och åt lunch på Amazing Thai. Var in på leklust också. Därefter åkte vi runt och delade ut kalasinbjudan i Salabacke, Lindbacken, Skölsta och Årsta. Vi stannade till på Gränby för att gå in på teknikmagasinet en sväng. Efter middagen skjutsade jag barnen till Dennis. De skulle åka till Skåne dagen efter. 

På tisdagen jobbade jag bara. 

I onsdags var jag på kundmöte i Bålsta, var hemma kl 21. 

I torsdags jobbade jag bara. 

I fredags efter jobbet gick jag in till stan och mötte upp Helena på restaurang Loco. Vi åt pizza med ädelost och päron, tacos med räkor, tonfisk samt pimientos padrones. Delade på en flaska sangria. Blev limecheesecake till efterrätt. Sedan gick vi på bio och såg Green Book. Tog bussen hem vid 23.30. 

Igår gjorde jag ärenden på förmiddagen på Lager 157, Ica Maxi, Systembolaget och dollar store. Köpte med sushi hem till lunch. Sedan lastade jag cykeln på bilens cykelställ och åkte till en cykelverkstad och parkerade cykeln utanför. Får lämna in för punktering nästa vecka när de har öppet. Därefter åkte jag till mammas nya lägenhet i Avesta. Moster Ann-Marie kom också. Vi åt torsk med skirat smör till middag, kex och ost samt drack gott vin. 

Idag slappade vi på förmiddagen. Marcus, Nikki och Hollie kom och åt lunch. Sedan åkte jag tillbaka hemåt. Stannade på city gross och handlade. Kl 16.20 tog jag buss in till stan och mötte upp Åsa på Koh Phangan. Jag åt ett fat med havets frukter och till efterrrätt en passionsshake. Var hemma kl 20. 

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0