Bio och AW

I måndags efter jobbet cyklade jag in till stan och mötte upp Petra som kom från Gävle. Vi gick till Tugg och åt burgare. Sedan gick vi på bio och såg Last Christmas. Cyklade hem vid kl 20. 

I tisdags jobbade jag bara. 

I onsdags var Nelly hemma när jag kom hem. Hanna var på innebandyträning. Efter middagen åkte jag och hämtade Hanna 18.00. Vi åkte hem så att hon fick äta och byta om. Sedan skjutsade vi henne till karateträning i Svartbäcken kl 19. Medan hon tränade åkte vi till Ebba för att hämta ljus som Nelly sålt. Vi hämtade upp Hanna kl 20 och åkte hem igen. 

I torsdags gick jag tidigare från jobbet och tog tåg till Borlänge. Jag promenerade in till stan och var framme på Olearys 16.30. Där hade Marcus testkväll inför öppnandet av restaurangen. Även Magnus, Siv och Niklas var där. Vi åt förrätt, varmrätt och efterrätt. Hann också spela en serie bowling där jag kom sist och Siv vann. Jag och Magnus gick till tågstationen vid 19.30. Jag var hemma vid kl 22. 

I fredags efter jobbet så hade vi AW med kollegor. Vi åt middag på Loco, sedan gick vi vidare till Unico för att dricka vin. Jag åkte hem med buss kl 1. 

Igår åkte jag och tittade på Hannas match på Ifu 10.50 (Nelly hade match i Tierp samtidigt). Sedan åkte jag och tankade bilen. Efter lunch städade jag och sedan kikade jag runt i butiker såsom Lager 157, Lindex, Hm och Cubus. Därefter åkte jag till ica och storhandlade. På kvällen tog jag fram julsaker och adventspynt. 

Idag började jag med att byta sängkläder. Kl 11.30 tog jag buss till stationen och tåg till Stockholm. Tittade lite i butiker och åt en toast innan jag mötte upp Marie. Vi gick på bio och såg Jag kommer hem igen till jul. Sedan promenerade vi till Koh Phangan och åt ett fat med havets frukter. Till efterrätt pannkaka med bananfyllning och kokosshake. Tåget hem gick 20.09. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0