Tillbaka till vardagen

I måndags jobbade jag och fortsatte med tvätten. 

I tisdags efter jobbet hämtade jag Hanna hos Dennis. Nelly hade cyklat till sin fotbollsträning och kom hem 18.45. 

I onsdags, torsdag och fredags jobbade jag bara. 

Igår sov jag till 9.30. Jag och Susanne tog en promenad på 5 km. Sedan städade jag lite hemma och vek in all tvätt. Efter lunch åkte jag till Ica Maxi och handlade lite kläder till mig själv. Köpte med mig sushi hem. På kvällen gick jag över till Susanne en stund. 

Idag sov jag till 9.30. Åkte till Vedyxaskogen och vandrade i 1 timme och 15 min. Efter frukost åkte jag till Ica och storhandlade. På eftermiddagen rensade jag bort vissna blommor på altanen och körde iväg mitt gamla soffbord till Susanne. Slappade resten av dagen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0