Kalas, minicup och träningsläger

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags hade jag inget busskort längre, utan började cykla igen. Efter jobbet hämtade jag Hanna på fritids. Nelly hade följt med Esther hem. Jag hämtade Nelly från gymnastiken kl 20. 

I onsdags hämtade jag Hanna på fritids. När vi kom hem hade Nelly redan gått till fotbollsträning med två kompisar. Vi hämtade henne 17.30 och skjutsade Hanna till träning kl 18 i bolandsskolan. Jag och Nelly åkte till Gränby för att prova fotbollsskor och köpa present. Vi hämtade Hanna 19.15. 

I torsdags hämtade jag Nelly på fritidsklubben och sedan hämtade vi Hanna på fritids. Efter middagen åkte vi till Gränby för att fortsätta prova skor tills vi hittade ett par. Sedan skjutsade vi Nelly till innebandyträning kl 19. Hanna och jag åkte tillbaka till Gränby för att köpa present och helgmys. Nelly fick skjuts hem av Dennis. 

I fredags var barnen redan hemma när jag kom hem. De hade slagit in presenter och fixat iordning sig. Vi skjutsade Nelly till Elins kalas i Lindbacken 17.30. Sedan skjutsade jag Hanna till Sveas kalas på vår granngata kl 18. Jag cyklade till ica och handlade. Nelly fick skjuts hem av Dennis och vi hämtade Hanna kl 20. 

Igår gick vi upp 6.45. Nelly hade samling på Årsta IP kl 8 för minicup. Hanna hade samling för samma cup kl 8.20. Nelly spelade två matcher och Hanna tre matcher. När de var klara kl 12 så köpte vi grillade hamburgare innan vi cyklade hem. Nelly åkte iväg på träningsläger i Alunda med innebandyn kl 13.15. Jag och Hanna åkte till Gränby för att köpa present. På vägen hem köpte vi med oss sushi. 

Idag sov vi till kl 9. Vi sorterade Hannas klädlåda. Kl 11.30 kom Nelly hem. Vid 13.30 skjutsade vi Hanna till Elise. Jag och Nelly åkte till Gränby för att köpa present. På vägen hem hämtade vi upp Esther för lek hos oss. Jag fixade med disk och tvätt. Kl 16.30 hämtade jag Hanna och kl 17 kom Esthers föräldrar och hämtade henne. Efter middagen skjutsade jag barnen till Dennis. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0