Gymnastikuppvisning och cup

I måndags var det annandag påsk. Barnen kom hit kl 12. Vi var bara hemma. 

I tisdags efter jobbet hämtade jag Nelly på träffis. Hanna hade följt med Svea hem. Efter middagen cyklade jag med Nelly till gymnastiken 18.30. Kl 19 cyklade jag till Svea och hämtade Hanna. Kl 20 cyklade jag till Ångelsta och hämtade Nelly. 

I onsdags var jag på kundmöte i Stockholm. Var hemma kl 19. 

I torsdags jobbade jag, handlade på ica på vägen hem. 

I fredags var Nelly och Fröya hemma när jag kom hem. Hanna hade följt med Isabell hem efter skolan. Nelly och Fröya åkte hem till Dennis en sväng för att dela ut sålda kakor, jag tankade bilen under tiden. Kl 19.30 cyklade Fröya hemåt. Jag hämtade Hanna och Isabell i skölsta kl 20.30, Isabell sov över hos oss. 

Igår på förmiddagen skjutsade jag runt Hanna och Isabell för utdelning av kalasinbjudningar i Årsta, salabacke, Lindbacken och skölsta. Släppte av Isabell. Hämtade upp McDonalds-mat till lunch. Kl 15 åkte vi till Fyrishov där Nelly hade gymnastikuppvisning 16-17.30. 

Idag klev vi upp 6.30 för samling med Nellys fotbollslag 7.30. Vi åkte på cup till Sandviken. Fyra matcher spelade de, men Nelly skadade knät i första matchen och var då bara supporter i resterande matcher. Tre förluster och en vinst. Åkte hem kl 16.30. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0