Superpark och skog

I måndags hämtade jag barnen 16.30. Efter middag cyklade vi till Hannas fotbollsträning i Årstaparken 17.45-18.45, Nelly var också med på träningen. Sedan cyklade vi till Johannesbäcksskolan för Nellys innebandyträning kl 19. Jag och Hanna cyklade hem, jag cyklade tillbaka för att hämta nelly kl 20. 

I tisdags hämtade jag Nelly på klubben och Hanna på fritids. Efter maten cyklade jag med Nelly till Årsta IP för fotbollsträning 17.30, sedan hem till Hanna. Jag cyklade tillbaka till träningen 18.15 för att följa Nelly till gymnastiken i ångelstaskolan 18.30, men hon tog sällskap med Ellen som också skulle dit. Jag cyklade hem till Hanna. Jag cyklade sedan till ångelsta kl 20 för att hämta Nelly. 

I onsdags cyklade jag till närmaste cykelverkstad på lunchrasten för att lämna in cykeln då flera ekrar lossnat från navet i bakhjulet. Andra gången denna månad som jag lämnar in cykeln för samma fel. På eftermiddagen åkte jag iväg på kundbesök, kom hem 20.30. 

I torsdags hämtade jag den lagade cykeln på lunchrasten. När jag kom hem från jobbet var mamma, mats, nikki och Hollie hemma med barnen. Vi åt middag innan de åkte hem. 

I fredags var barnen hemma när jag kom hem, de hade även hunnit handla på ica. Kl 17.30 kom Svea och maxima. Vi åt middag och hade fredagsmys. Kl 20.30 kom Sveas mamma och hämtade Svea, maxima och Hanna som skulle sova hos dem. 

Igår vaknade vi vid 9.15. Vi hämtade Hanna i salabacke 10.30. Efter lunch tog vi buss in till stan. Vi gick på bio och såg Lasse-Majas detektivbyrå. 

Imorse vaknade jag vid 9.15 och väckte barnen 9.45... Vi bytte alla sängkläder innan vi åkte till Subway och köpte lunch. Vi åkte till Vedyxaskogen och promenerade 500 m till en rastplats där vi åt smörgåsarna. Kl 14 åkte vi till nya Superpark och mötte upp Esther. De lekte på leklandet i tre timmar innan vi åkte hem. 


(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0