Matcher

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags var Nelly och Esther hemma när jag kom hem från jobbet. Hanna hade följt med Svea hem. Efter middagen skjutsade jag Nelly och Esther till gymnastiklektionen i ångelstaskolan. När jag kom hem så hämtade jag Hanna på granngatan. Nelly fick skjuts hem efter gympan. 

I onsdags hämtade jag först Nelly på fritidsklubben och sedan Hanna på fritids. Jag bakade äppelkaka och kolakakor till fredagsfikat på jobbet. 

I torsdags hämtade jag Nelly på klubben och Hanna på fritids. Vi följde Nelly till fotbollsträningen 17.30 och sedan vidare till Hannas träning 17.45. Jag promenerade 30 min medan hon tränade. Nelly kom till oss när hennes träning var slut och vi cyklade hem kl 19. 

I fredags var Nelly och Fröya hemma när jag kom hem. Hanna hade följt med Elsa hem. Efter middagen kom Fröyas föräldrar och hämtade henne. Vi hämtade Hanna i skölsta och handlade sedan på ica. 

Natten till lördag var Hanna vaken en stund med öronvärk. Hon fick värmekudde och alvedon. Vi sov till 8.30. Kl 11 åkte vi till Valsätra där Nelly spelade match. Sedan åkte vi till McDonalds för lunch. På eftermiddagen slappade vi och gjorde läxor. Därefter rensade vi bort leksaker från altanen och barnen lekte lite på gräset med bollar. 

Idag klev vi upp kl 7. En timme senare åkte jag och Hanna en mil till Funbo där hon hade match kl 9. Efter matchen åkte jag hem och hämtade Nelly. Vi åkte tillbaka och kollade på ytterligare tre matcher innan vi åkte hem och åt lunch. På eftermiddagen lekte barnen med Maja och Thea. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0