Kulturnatt

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags efter jobbet var jag på Hannas föräldramöte kl 19. 

I onsdags var jag hos tandläkaren kl 9. Bort med tandsten och på med fluorlack. Jobbade resten av dagen. 

I torsdags efter jobbet hämtade jag Nelly hos Dennis. Hanna hade feber igen och stannade kvar hos honom då bonussyster också var sjuk. Nelly cyklade till fotbollsträning kl 17.30 och jag dammsög under tiden. 

I fredags efter jobbet stannade jag på ica och handlade lite. Cyklade hem till Susanne och drack vin, var hemma kl 23. 

I lördags gick jag promenad på förmiddagen. Kl 14 cyklade jag in till stan och mötte upp Petra. Vi åt på Loco som serverar mellanrätter. Jag åt flatbread (liten pizza) med getost och rödbetor samt pimoentos de pardon, även lite strips. Drack sangria. Vi gick på bio och såg Book club. Därefter gick vi en vända runt stan tillsammans med tusentals andra människor på kulturnatten. Cyklade hem kl 20.

Idag gick jag 4 km på förmiddagen. Kl 15 cyklade jag till IP och tittade på Nellys fotbollsmatch. Sedan åkte jag till Ica och storhandlade. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0