Jobbfest

I måndags jobbade jag. På kvällen var jag på informationsmöte i min bostadsrättsförening om det nya fibernätet. 

I tisdags cyklade jag in till stan på lunchen och fick mina hårtoppar klippta. Efter jobbet hämtade jag Nelly på klubben och Hanna på fritids. Nelly fick skjuts till gymnastiken 18.30 av Esther. Vi hämtade henne kl 20. 

I onsdags var jag på kundmöten i Virsbo hela dagen, kom hem kl 19. 

I torsdags jobbade jag, handlade på ica på vägen hem. 

I fredags hade vi kontorsfest på jobbet från kl 17. Vi bjöds på plockbuffe och vin. Jag cyklade hem kl 1. 

Igår slappade jag på förmiddagen. På eftermiddagen gjorde jag ärenden; köpte hygienprodukter på ÖoB, skyddsöverdrag till altanbordet på biltema, trosor åt barnen på hm, porslin på rusta, sadelskydd på Clas Ohlson, julklappar på leklust samt provade skor på skohuset och skopunkten. 

Idag gick jag 4 km promenad på förmiddagen. Efter lunch åkte jag till ica och handlade. Sedan åkte jag till skohuset och köpte finstövlarna jag provat. Kl 17 cyklade jag till Aspentos i salabacke och mötte upp Åsa. Jag åt färsbiffar inlindat i bröd, sötpotatis och aubergineröra. Cyklade hem kl 20. 

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0